x تبلیغات
آذران پلاست

پالت پلاستیکی ۸۰*۱۲۰

 

 پالت پلاستیکی

پالت پلاستیکی ۸۰*۱۲۰

پالت پلاستیکی ۸۰*۱۲۰ ، در مجموعه آذران پلاست توزیع می شود. پالت پلاستیکی در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می شوند. ایده آل برای صادرات به کشورهایی که پالت چوبی در آنها ممنوع است.در صورت عدم استفاده، پالت‌های پلاستیکی روی هم قرار می‌گیرند و فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند.

این نوع پالت پلاستیکی ، سبک وزن با ظرفیت بار قابل توجه، به طور یکنواخت توزیع شده است.مقاوم در برابرآب و رطوبت، برای هر نوع حمل و نقل بسیار مناسب است.قسمت بالایی دارای یک روکش خرطومی خاص برای افزایش اصطکاک است.

پالت پلاستیکی سطح صاف مرغوب

 پالت پلاستیکی سطح صاف 

پالت پلاستیکی سطح صاف مرغوب

پالت پلاستیکی سطح صاف مرغوب ، در مجموعه آذران پلاست است . با قیمت مناسب و جنس مرغوب به دست مشتریان می رسد. 

پالت های پلاستیکی چرخه عمر طولانی تری نسبت به پالت های چوبی دارند. طول عمر بالا ی آنها و قابلیت شست و شو بودن این پالت ها باعث شده نیاز به تعویض کمتری داشته باشند.
علاوه بر این، با یک پالت پلاستیکی هیچ خطری برای بیرون زدگی میخ ها یا خرده های چوب وجود ندارد که می تواند به کارکنان آسیب برساند یا به کالاها آسیب برساند.

فروش عمده پالت پلاستیکی مشبک در تهران

پالت پلاستیکی مشبک

فروش عمده پالت پلاستیکی مشبک در تهران

فروش عمده پالت پلاستیکی مشبک در تهران ، در مجموعه آذران پلاست انجام می شود . . اکثر پالت‌های پلاستیکی  UL ۲۳۳۵، FM ۴۹۹۶(۱) یا هر دو رتبه‌بندی عملکرد آتش‌سوزی را دریافت کرده‌اند، که نشان می‌دهد فرمول‌بندی آنها به جلوگیری از گسترش آتش در صورت مشتعل شدن کمک می‌کند و ویژگی‌های سوزاندن آنها معادل یا بهتر از چوب است.

فرآیند تولید پالت پلاستیکی

 پالت پلاستیکی

فرآیند تولید پالت پلاستیکی

فرآیند تولید پالت پلاستیکی ،در مجموعه آذران پلاست با دقت بالا انجام می پذیرد . 

فرآیند تولید پالت پلاستیکی برای قالب گیری تزریقی به شرح زیر است:
مواد اولیه از طریق قیف به ماشین ها منتقل می شود
نوارهای گرمکن و استفاده از نیروی اصطکاک باعث ذوب پلاستیک می شود
پلاستیک گرم شده در حالت مایع سپس محفظه گرمایش را به شکل پالت مورد نیاز شما باقی می گذارد. سپس خنک می شود و به یک جامد در قالب تبدیل می شود.
قالب‌گیری تزریقی را می‌توان با استفاده از قالب‌گیری فوم ساختاری کم فشار یا قالب‌گیری تزریقی با فشار بالا انجام داد.

فروش پالت پلاستیکی ارزان

پالت پلاستیکی

فروش پالت پلاستیکی ارزان 

فروش پالت پلاستیکی ارزان ، در مجموعه آذران پلاست آغاز شده است جهت تسهیل جابجایی کالا، پالت های پلاستیکی به گونه ای طراحی شده اند که با تجهیزاتی مانند لیفتراک، جک پالت و لودر جلو قابل جابجایی باشند.

چندین طرح پالت پلاستیکی وجود دارد که یک شرکت ممکن است بسته به نیاز خود از بین آنها انتخاب کند. پالت های پلاستیکی را می توان در انبارها، کارخانه ها، فروشگاه ها و شرکت های حمل و نقل مشاهده کرد. با این وجود، انواع پالت ها ابزار مهمی در صنعت لجستیک و زنجیره تامین باقی می مانند.

تولید پالت پلاستیکی سطح صاف

 پالت پلاستیکی سطح صاف

تولید پالت پلاستیکی سطح صاف

تولید پالت پلاستیکی سطح صاف ، در مجموعه آذران پلاست توسط کادری مجرب و متخصصین زبده انجام می شود .

تولید پالت پلاستیکی سطح صاف در ابعاد و اندازه های مختلف انجام می شود. پالت پلاستیکی سطح صاف با استفاده از جک و بالابر و لیفتراک جا به جا می شود.دارای سطح صاف و در برابر تغییرات دمایی و مواد شیمیایی مقاوم است و قابلیت بازیافت دارد. 

پالت پلاستیکی سطح صاف ، در سردخانه ها به علت نداشتن منفذ  بهتر است ، چرا که درون آن یخ نمی زند و وزن پالت را بالا نمی برد. 

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد